Adriana Hoppenbrouwer (Hunkemöller): 'De retailbranche heeft lange tijd lopen navelstaren'
Retailers hebben het momenteel zwaar. Niet alleen de economische crisis, maar ook de opkomst van e-commerce hebben een grote invloed op de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Retailers hebben het momenteel zwaar. Niet alleen de economische crisis, maar ook de opkomst van e-commerce hebben een grote invloed op de winkelstraat zoals wij deze kennen. Hunkemöller is hierop een positieve uitzondering. MobileMarketing.nl interviewde Marketing Director Adriana Hoppenbrouwer, die het bedrijf in drie jaar tijd heeft veranderd van een winkelketen naar een echt merk dat via diverse kanalen haar producten verkoopt. Ze spreekt over het veranderende winkellandschap, de rol van mobiel en traditioneel denkende mediabureaus.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid