Overslaan en naar de inhoud gaan

Adriana Hoppenbrouwer (Hunkemöller): 'De retailbranche heeft lange tijd lopen navelstaren'

Retailers hebben het momenteel zwaar. Niet alleen de economische crisis, maar ook de opkomst van e-commerce hebben een grote invloed op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Retailers hebben het momenteel zwaar. Niet alleen de economische crisis, maar ook de opkomst van e-commerce hebben een grote invloed op de winkelstraat zoals wij deze kennen. Hunkemöller is hierop een positieve uitzondering. interviewde Marketing Director Adriana Hoppenbrouwer, die het bedrijf in drie jaar tijd heeft veranderd van een winkelketen naar een echt merk dat via diverse kanalen haar producten verkoopt. Ze spreekt over het veranderende winkellandschap, de rol van mobiel en traditioneel denkende mediabureaus.

related partner content for mobile comes here

.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in