Media Force start Urban School Star 2004
R&B en rapmuziek zijn op dit moment immens populair onder 12 tot en met 19-jarigen. Na een selectie onder ruim 550 aangeschreven middelbare scholen in heel Nederland, worden er vanaf maart 2004 op 20 scholen voorrondes gehouden. De bedoeling is dat de deelnemers live zingen. Op alle voorrondes treden de ex-Idols Bas en Joël op. Iedere school vaardigt een winnaar af naar de finale die in juni 2004 wordt gehouden in het Silverdome te Zoetermeer. De winnaar van de contest mag een cd en een daarbij behorende videoclip opnemen. Ook is zij of hij in alle communicatie-uitingen van de Nationale Telecombon te zien en te horen.
Hoofdsponsor van de Urban School Star is de Nationale Telecombon. Subsponsors zijn DubbelFrisss, Burger King, Top of The Pops, FNV, Forecast, Croky, The Box, Bruijnzeel, Vodafone en Bifi.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid