Overslaan en naar de inhoud gaan

Maatschappijen moeten volledige ticketprijs adverteren

De Consumentenbond wil dat vliegmaatschappijen voortaan de volledige prijs van tickets adverteren. De organisatie hekelt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bond wil met de reissector tot een gedragscode komen om luchtvaartmaatschappijen te

related partner content for mobile comes here

dwingen alleen met volledige prijzen te adverteren. Verder wil de bond duidelijkheid over wat

vliegmaatschappijen verstaan onder luchthavenbelasting. ‘Elke luchtvaartmaatschappij

omschrijft de kosten anders of specificeert ze niet. Ook touroperators en reisbureaus verhogen de luchthavenbelasting en profiteren ervan’, aldus de bond.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in