Overslaan en naar de inhoud gaan

Campina weer grootste merk supermarkt

Campina is voor de tweede keer uitgeroepen tot het grootste merk in de Nederlandse supermarkt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt het vakblad Foodmagazine, dat vandaag haar top-100 van meest populaire A-merken publiceert op basis van kassagegevens van de supermarkten. De melk, zuiveldranken, yoghurt, vla, koffiemelk en boter, plus merken als Mona en Vifit van Campina gingen weer het meest over de toonbank.

related partner content for mobile comes here

Het is de strategie van Campina onderscheidend te zijn in het zuivelschap. Volgens corporate director marketing & sales Bob Steetskamp zitten er voor dit en volgend jaar nieuwe producten in de pijplijn.

Campina verdrong Friesche Vlag in 2002 al van de eerste plek. Friesche Vlag verdiende vorig jaar 242 miljoen euro in de supermarkten en kwam daarmee op de derde plek terecht. Nummer twee was Douwe Egberts met een omzet van 263 miljoen euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in