Campina weer grootste merk supermarkt
Dat meldt het vakblad Foodmagazine, dat vandaag haar top-100 van meest populaire A-merken publiceert op basis van kassagegevens van de supermarkten. De melk, zuiveldranken, yoghurt, vla, koffiemelk en boter, plus merken als Mona en Vifit van Campina gingen weer het meest over de toonbank.
Het is de strategie van Campina onderscheidend te zijn in het zuivelschap. Volgens corporate director marketing & sales Bob Steetskamp zitten er voor dit en volgend jaar nieuwe producten in de pijplijn.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisCampina verdrong Friesche Vlag in 2002 al van de eerste plek. Friesche Vlag verdiende vorig jaar 242 miljoen euro in de supermarkten en kwam daarmee op de derde plek terecht. Nummer twee was Douwe Egberts met een omzet van 263 miljoen euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid