Overslaan en naar de inhoud gaan

Google maakt indruk

Het Amerikaanse onderzoeksbureau Interbrand heeft internetzoekmachine Google dinsdag uitgeroepen tot merknaam met de meeste impact.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een internetpeiling vroeg het bureau ruim 4000 mensen in 85 landen vijf merken te noemen die hetafgelopen jaar het meeste indruk op hen hadden gehad. De ondervraagden noemden Google hetvaakst.

related partner content for mobile comes here

De internetzoekmachine heeft de titel voor het tweede opeenvolgende jaar binnengehaald.Volgens de onderzoekers is de zoekmachine een 'eerlijk, vriendelijk en betrouwbaar merk'.

Interbrand stelde een toptien van merken met de meeste invloed samen. Het bureau lette ondermeer op loyaliteit aan een merk. In de toptien staat computerfabrikant Apple tweede. Derde isautomerk Mini, dat steeg van de elfde plaats. Frisdrankmerk Coca-Cola is terug te vinden op vier,elektronicaconcern Samsung staat vijfde. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in