Bedrijfsfonds steunt onderzoek toekomst media
De adverteerders associatie heeft geconstateerd dat de effectiviteit van het mediagebruik door adverteerders aan het teruglopen is. Onderzoeken richten zich meestal op kwantitatieve ontwikkelingen, terwijl de BVA juist een kwalitatieve schets van deze ontwikkeling zou willen krijgen. Daarom is een Toekomstraad samengesteld. Deze bestaat uit vertegenwoordigers van ‘de culturele voorhoede’. Centrale vraag van het onderzoek is: ‘Hoe ziet de toekomst van (het) media (-gebruik) in Nederland er uit?’
Bij het onderzoek komen verschillend mediavormen aan bod. Er is ruime aandacht voor gedrukte media. Ook wordt gekeken naar de relatie met internet en mobiele telefoons en naar nieuwe mogelijkheden om tot samenwerking te komen met het adverterend bedrijfsleven.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet Bedrijfsfonds maakte verder bekend een subsidie toe te kennen aan de stichting Hindulife voor een internetuitgave. Het bedrag van rond de 65.000 euro wordt besteed aan de site HinduLife. De stichting probeert online te voorzien in de informatiebehoefte van Hindustanen aan zaken uit de eigen cultuur en gemeenschap. Deze behoefte wordt volgens de uitgever niet door de reguliere media bevredigd, juist omdat deze minderheidsgroep goed geïntegreerd is.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid