Overslaan en naar de inhoud gaan

V&D krimpt productaanbod in

De warenhuizen van V&D gaan de komende twee jaar op de schop. Het assortiment gaat terug van 350.000 naar ongeveer 250.000 artikelen. Het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De veranderingen gaan niet in een keer. ‘We toveren geen nieuw warenhuis uit de hoge hoed’, aldus V&D-directeur Goeminne.‘ Consumenten gaan de eerste veranderingen merken in het najaar. Dan krijgen de collecties dames- en herenkleding een eigen merk.

related partner content for mobile comes here

De organisatie van de winkels verandert door drie vaste concepten in te voeren, terwijl voorheen elke winkel een eigen stijl had. Daardoor kan de aansturing van de winkels simpeler en dus goedkoper worden.

De vestigingen moeten in 2005 voor 80 procent zijn overgegaan op de nieuwe collectie. Ruim een jaar geleden werd al de levensstijlgoeroe Jan des Bouvrie aangetrokken om de V&D-winkels vlotter en frisser te maken. Goeminne stopte de ombouwoperatie van twintig winkels al na de zevende. ‘De winkels brachten niet meer omzet. Consumenten komen niet zomaar terug door alleen een nieuwe schil (ANP).'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in