V&D krimpt productaanbod in


De veranderingen gaan niet in een keer. ‘We toveren geen nieuw warenhuis uit de hoge hoed’, aldus V&D-directeur Goeminne.‘ Consumenten gaan de eerste veranderingen merken in het najaar. Dan krijgen de collecties dames- en herenkleding een eigen merk.
De organisatie van de winkels verandert door drie vaste concepten in te voeren, terwijl voorheen elke winkel een eigen stijl had. Daardoor kan de aansturing van de winkels simpeler en dus goedkoper worden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe vestigingen moeten in 2005 voor 80 procent zijn overgegaan op de nieuwe collectie. Ruim een jaar geleden werd al de levensstijlgoeroe Jan des Bouvrie aangetrokken om de V&D-winkels vlotter en frisser te maken. Goeminne stopte de ombouwoperatie van twintig winkels al na de zevende. ‘De winkels brachten niet meer omzet. Consumenten komen niet zomaar terug door alleen een nieuwe schil (ANP).'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid