Overslaan en naar de inhoud gaan

EACA: groei Europese reclamebranche minder snel

De European Association of Communications Agencies (EACA) ziet dat het herstel in de Europese reclamebranche nog niet zo snel inzet als in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de EACA blijft Europa de meest moeilijke regio, terwijl de Verenigde Staten de drijvende kracht zijn achter het herstel. ‘Europa zal niet de zelfde groeicijfers halen als de VS. De huidige Europese condities betekenen minder snelle groei’, zegt John Taylor, ceo van ZenithOptimedia en chairman van EACA’s mediabureau council.

related partner content for mobile comes here

Gisteren nog meldde WPP Group’s Sir Martin Sorrell dat het einde van de reclamerecessie nabij is. Anderen zijn wat voorzichtiger. Christian de la Villehuchet, ceo van Euro RSCG België: ‘Er is meer optimisme over 2004, maar adverteerders hebben de ene voet op het gaspedaal en de andere op de rem.’ Volgens Bernard Barnett, European vice-president bij Young & Rubicam, verschilt Europa van de VS en Azië omdat klanten meer bereid zijn verder te kijken dan traditionele reclame.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in