Reddion haalt bakzeil met actie
Reddion heeft vorige week door middel van een nep weblog diverse grote weblogs voor de gek gehouden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het interactieve marketing bureau plaatste een link naar een nieuwe AXE commercial, waarmee het een hype wilde creëren rondom de commercial. Reddion slaagde er met zijn nep weblog in op die manier veel gratis promotie te realiseren. Er ontstond echter een probleem toen bleek dat op de nep weblog diverse foto’s van bekende Nederlandse vrouwen zijn opgenomen, waaronder die van Sylvie Meis, met als onderschrift ‘Sylvie Meis, lekker gevuld. Alleen jammer dat ze met die sukkel van Ajax gaat :-(‘.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid