(Masterclass) Multichannel meets customer journey-onderzoek
Koopgedrag verandert razendsnel. Door de digitalisering groeit het aantal kanalen steeds verder. Daarbij gebruiken klanten en prospects steeds meer kanalen die door elkaar lopen bij de oriëntatie, koop en gebruiksprocessen.
Deze multichannel klanten kopen vaker, besteden meer en blijven langer klant. Tegelijkertijd weigeren marketing, sales en service samen te werken. Een uitdaging/probleem waar steeds meer organisaties mee kampen. De enige oplossing is het implementeren van een echt geïntegreerde multichannel aanpak waarbij de strategie, structuren, processen en systemen naadloos op elkaar aansluiten. En dit is voor de meeste organisaties een enorme uitdaging.
Masterclass Multichannel Management
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaOp 5 juni organiseert Store Support, in samenwerking met RedFoxBlue, een masterclass Multichannel Management.
In deze masterclass behandelt Mike Hoogveld, partner bij RedFoxBlue, een praktische 8-stappen aanpak om een multichannel strategie succesvol te implementeren en managen. De methode is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek, aangevuld met jarenlange ervaringen uit de harde marketing en sales praktijk.
Tijdens deze interactieve sessie geeft Arjen van Hijum namens Store Support een presentatie over Customer Journey-onderzoek. Een actueel onderwerp voor vele organisaties die klanten in ieder kanaal, tijdens iedere touch point, de optimale klantbeleving willen bieden.
Voor wie is dit interessant?
Alle specialisten en leidinggevenden in marketing, sales en service die:
• Een doorbraak willen realiseren in meer omzet en winst;
• Meer kennis willen vergaren over customer journey-onderzoek;
• Willen leren hoe je een succesvolle multichannel strategie kunt managen;
• Hierover willen sparren met anderen, hun netwerk willen verdiepen en die allemaal willen doen op een zeer inspirerende locatie!
Wat levert deze masterclass je op?
• Je krijgt inzicht in het gedrag van de multichannel klant.
• Je leert een 8-stappen plan direct te gebruiken om multichannel management toe te passen in je eigen organisatie.
• In 7 stappen wordt uitgelegd hoe je customer journey-onderzoek zinvol vormgeeft en inzet.
• Je oefent om met behulp van 'customer journey mapping' proposities en een kanalenmix te formuleren voor je doelgroepen.
• Je leert welke bronnen er zijn voor de 'voice of the customer' en welke praktische metingen je hierop kunt verrichten.
De masterclass vindt plaats op woensdag 5 juni van 14.00 tot 17.30 uur. Locatie is EYE, het prachtige nieuwe filmmuseum in Amsterdam. De kosten voor deelname bedragen 99,- euro. Dit is inclusief het boek ‘Cross Channel Excellence’, uitrijkaart (EYE beschikt over ruime parkeergelegenheid) en borrel na afloop. Het adres is: IJpromenade 1, 1031 KT Amsterdam. Kijk ook op www.storesupport.nl/masterclass voor meer informatie.
Speciaal voor lezers van Molblog worden 20 vrijkaarten beschikbaar gesteld! Wil je hier kans op maken? Stuur dan nu een e-mail naar info@storesupport.nl en vermeld daarbij het onderwerp ‘Masterclass’, de naam van de organisatie waar je werkzaam bent, je naam, je functie, adresgegevens en telefoonnummer. Uiterlijk 30 mei hoor je of je tot de winnaars behoort!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid