Overslaan en naar de inhoud gaan

(Masterclass) Multichannel meets customer journey-onderzoek

Koopgedrag verandert razendsnel. Door de digitalisering groeit het aantal kanalen steeds verder. Daarbij gebruiken klanten en prospects…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Koopgedrag verandert razendsnel. Door de digitalisering groeit het aantal kanalen steeds verder. Daarbij gebruiken klanten en prospects steeds meer kanalen die door elkaar lopen bij de oriëntatie, koop en gebruiksprocessen.
Deze multichannel klanten kopen vaker, besteden meer en blijven langer klant. Tegelijkertijd weigeren marketing, sales en service samen te werken. Een uitdaging/probleem waar steeds meer organisaties mee kampen. De enige oplossing is het implementeren van een echt geïntegreerde multichannel aanpak waarbij de strategie, structuren, processen en systemen naadloos op elkaar aansluiten. En dit is voor de meeste organisaties een enorme uitdaging.

related partner content for mobile comes here

Masterclass Multichannel Management

Op 5 juni organiseert , in samenwerking met RedFoxBlue, een masterclass Multichannel Management.

In deze masterclass behandelt Mike Hoogveld, partner bij RedFoxBlue, een praktische 8-stappen aanpak om een multichannel strategie succesvol te implementeren en managen. De methode is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek, aangevuld met jarenlange ervaringen uit de harde marketing en sales praktijk.

Tijdens deze interactieve sessie geeft namens Store Support een presentatie over Customer Journey-onderzoek. Een actueel onderwerp voor vele organisaties die klanten in ieder kanaal, tijdens iedere touch point, de optimale klantbeleving willen bieden.

Voor wie is dit interessant?

Alle specialisten en leidinggevenden in marketing, sales en service die:
• Een doorbraak willen realiseren in meer omzet en winst;
• Meer kennis willen vergaren over customer journey-onderzoek;
• Willen leren hoe je een succesvolle multichannel strategie kunt managen;
• Hierover willen sparren met anderen, hun netwerk willen verdiepen en die allemaal willen doen op een zeer inspirerende locatie!

Wat levert deze masterclass je op?

• Je krijgt inzicht in het gedrag van de multichannel klant.
• Je leert een 8-stappen plan direct te gebruiken om multichannel management toe te passen in je eigen organisatie.
• In 7 stappen wordt uitgelegd hoe je customer journey-onderzoek zinvol vormgeeft en inzet.
• Je oefent om met behulp van 'customer journey mapping' proposities en een kanalenmix te formuleren voor je doelgroepen.
• Je leert welke bronnen er zijn voor de 'voice of the customer' en welke praktische metingen je hierop kunt verrichten.

De masterclass vindt plaats op woensdag 5 juni van 14.00 tot 17.30 uur. Locatie is EYE, het prachtige nieuwe filmmuseum in Amsterdam. De kosten voor deelname bedragen 99,- euro. Dit is inclusief het boek ‘Cross Channel Excellence’, uitrijkaart (EYE beschikt over ruime parkeergelegenheid) en borrel na afloop. Het adres is: IJpromenade 1, 1031 KT Amsterdam. Kijk ook op voor meer informatie.

Speciaal voor lezers van Molblog worden 20 vrijkaarten beschikbaar gesteld! Wil je hier kans op maken? Stuur dan nu een e-mail naar info@storesupport.nl en vermeld daarbij het onderwerp ‘Masterclass’, de naam van de organisatie waar je werkzaam bent, je naam, je functie, adresgegevens en telefoonnummer. Uiterlijk 30 mei hoor je of je tot de winnaars behoort!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in