Overslaan en naar de inhoud gaan

'Tablet marketing is iets ander dan mobile marketing'

Forrester Research verwacht dat in 2017 zo'n 738 miljoen consumenten een tablet hebben. Momenteel is dit nog 238 miljoen. In 2017 zal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze enorme adoptie van tablets biedt uiteraard enorme kansen voor marketeers. Volgens Forrester Analyst Thomas Husson stelt tablet marketing marketeers in staat om de consumenten te bereiken, die minder tijd besteden aan pc’s en gedrukte media. Mensen gebruiken tabletten anders dan smartphones en daarom dienen marketeers ook hun aanpak aanpassen.

related partner content for mobile comes here

Analyst Thomas Husson. "Today, most marketers group tablets into the mobile category, but this approach will fall short because consumers aren't using their tablets in the same way they use smartphones," writes Husson. "The context in which people use their tablets dictates a unique marketing approach." In contrast to their use of smartphones new Forrester data of more than 13,000 respondents shows people use tablets at home and other fixed locations. The living room and bedroom are the most common locations US tablet users access the Internet with their device, with 67% and 57% respectively listing these locations as their top connectivity spot. To browse and research. 68% of European online adults are browsing the web with their tablet, while 39% use it to research products. Other activities include checking email (64%), viewing pictures (51%), and watching video (39%). While multi-tasking in front of the TV. 32% of US online adults who own a laptop, a smartphone, and a tablet are multi-tasking more than half the time while watching TV vs. just 22% of average online adult consumers. And while the laptop is still the favored device when multi-tasking, people are more likely to use their tablets than smartphone to browse the web, research products, or watch other online video while also watching TV."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in