Consumenten denken mee met verzekeraar


Deoplossingvan.nl, het platform dat Interpolis half april lanceerde op zoek naar co-creatie, heeft in de eerste vier weken dertigduizend unieke bezoekers getrokken. Met de website doet de verzekeraar een beroep op de denkkracht van Nederland om samen te zoeken naar nieuwe manieren om met risico's om te gaan.
In een maand tijd zijn er 260 oplossingen aangedragen en is er duizend keer gestemd. Niet alle ideeën blijken even serieus, maar voor de publieksprijs maakt dat niet uit: het idee met de meeste stemmen wint vijfhonderd euro. Een vakjury buigt zich ook over de oplossing en kiest de winnaar van een startkapitaal van vijfduizend euro.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVeiligheidsoplossingen kunnen worden ingezonden tot eind juni. Daarna verzamelt Interpolis inzichten op het gebied van een nieuw thema.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid