Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumenten denken mee met verzekeraar

De zoektocht van Interpolis naar goede ideeën op het gebied van veiligheid in en om het huis, heeft de verzekeraar tot nu toe 260…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, het platform dat Interpolis half april op zoek naar co-creatie, heeft in de eerste vier weken dertigduizend unieke bezoekers getrokken. Met de website doet de verzekeraar een beroep op de denkkracht van Nederland om samen te zoeken naar nieuwe manieren om met risico's om te gaan.

related partner content for mobile comes here

In een maand tijd zijn er 260 oplossingen aangedragen en is er duizend keer gestemd. Niet alle ideeën blijken even serieus, maar voor de publieksprijs maakt dat niet uit: het idee met de meeste stemmen wint vijfhonderd euro. Een vakjury buigt zich ook over de oplossing en kiest de winnaar van een startkapitaal van vijfduizend euro.

Veiligheidsoplossingen kunnen worden ingezonden tot eind juni. Daarna verzamelt Interpolis inzichten op het gebied van een nieuw thema.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in