Overslaan en naar de inhoud gaan

Martin Kersbergen wint Van Speijk Innovatie Prijs 2010

Martin Kersbergen, manager corporate communicatie bij DELA,heeft donderdag 24 maart jl. de Van Speijk Innovatie Prijs gewonnen. Ook won hij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de jury onder voorzitterschap van Robin Boon, Group Director Communications TNT, was Kersbergen de duidelijke winnaar. “Hij is erin geslaagd om een nieuwe positionering consequent in alles door te voeren en om tot nieuwe, verrassende producten en activiteiten te komen die voor de uitvaartbranche voorheen ‘ondenkbaar’ waren. DELA laat zien dat communicatie strategisch zeer belangrijk is voor het aanjagen van innovatie binnen het bedrijf,” aldus de unanieme jury.

related partner content for mobile comes here

De vijf genomineerden voor de , speelden met teams uit het publiek een unieke innovatie game ontwikkeld door MindGame. Tijdens deze game werden in twee rondes hun innovaties verder ontwikkeld. Met deze innovatie game wil de Stichting Auspiciën die de Van Speijk Innovatie Prijs heeft ingesteld, de deelnemers concreet laten ervaren hoe innovatie werkt. De uitkomsten van de game hebben publiek en jury meegenomen in hun beoordeling.

De jury bestond uit, Bart Weijermars, algemeen directeur T-Mobile, Irene Koel, oprichter en mede-eigenaar van Bloei, Robin Boon, directeur communicatie van TNT, Paul Iske, Chief Dialogues Officer ABN AMRO Bank en buitengewoon hoogleraar Open Innovation and Business Venturing (UM) en Dagan Cohen,creatief directeur Draftfcb en winnaar Van Speijk Innovatie Prijs 2009 met Upload Cinema.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in