Marketing sterft, leve marketing!
Twee RM’ers, Vincent Hooplot en Harry Wientjens, geven hun mening over hoe het is gesteld met het marketingvak.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/1562def3-ab40-5c71-bf40-a88e6715730a/article/44/f1/44f17059-a89d-42cd-8247-22fd801fe861/opening_image/opening_image_pro_hero/8841506_s.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/1562def3-ab40-5c71-bf40-a88e6715730a/article/44/f1/44f17059-a89d-42cd-8247-22fd801fe861/opening_image/opening_image_pro_hero/8841506_s.jpg)
Is het marketingvak door intreding van algoritmes in de verdrukking gekomen of biedt deze tijd juist een kans om de toegevoegde waarde van marketing te tonen?
Vincent Hooplot (Hooplot Associates) meent dat het grote aantal marketeers en directies dat worstelt met de toegevoegde waarde van marketing leidt tot de conclusie dat marketing op sterven na dood is.
Harry Wientjens (Rabobank) is er juist van overtuigd dat marketing springlevend is: ‘Mits je als persoon en bedrijf nieuwsgierig bent naar verbeteren van je klantrelatie, kan dit vak nog jaren vooruit.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid