Overslaan en naar de inhoud gaan

Cor Molenaar: ‘Niet duidelijk wat de aantrekkingskracht van Hudson’s Bay wordt’

VIDEO Adfogroep liep met retailprofessor Cor Molenaar door Hudson’s Bay. Dit zijn zijn eerste bevindingen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hudson’s Bay, dat vandaag zijn eerste Nederlandse vestiging opende aan het Amsterdamse Rokin, kiest volgens Cor Molenaar, hoogleraar aan de RSM Erasmus Universiteit, een duidelijk andere aanpak dan De Bijenkorf. Molenaar: ‘Hudson’s Bay komt met een heel andere inrichting, heel veel licht, heel veel wit. En daardoor weinig sfeer. Maar dat spreekt de doelgroep misschien wel aan.’

related partner content for mobile comes here

In onderstaande video geeft Molenaar in vogelvlucht zijn visie op de opening. Meer uitgebreide verslaggeving, klik hier.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in