Cor Molenaar: ‘Niet duidelijk wat de aantrekkingskracht van Hudson’s Bay wordt’
VIDEO Adfogroep liep met retailprofessor Cor Molenaar door Hudson’s Bay. Dit zijn zijn eerste bevindingen.
Hudson’s Bay, dat vandaag zijn eerste Nederlandse vestiging opende aan het Amsterdamse Rokin, kiest volgens Cor Molenaar, hoogleraar aan de RSM Erasmus Universiteit, een duidelijk andere aanpak dan De Bijenkorf. Molenaar: ‘Hudson’s Bay komt met een heel andere inrichting, heel veel licht, heel veel wit. En daardoor weinig sfeer. Maar dat spreekt de doelgroep misschien wel aan.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In onderstaande video geeft Molenaar in vogelvlucht zijn visie op de opening. Meer uitgebreide verslaggeving, klik hier.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid