Overslaan en naar de inhoud gaan

Machteld Rijnten naar Lost Boys

Machteld Rijnten begint per 6 september bij Lost Boys als creative director. Daarmee wil het bedrijf ‘een grote impuls geven’ aan haar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rijnten gaat zich met name bezig houden met het adviseren van klanten over vraagstukken met betrekking tot interactive marketing. Ze was van de afgelopen vijf jaar werkzaam bij Clockwork in de functies van manager creatie en strategy director en heeft onder meer gewerkt voor Citroën, Randstad, L'Oreal, Toyota, Terre des Hommes, FBTO, Amsterdam RAI, en KPN. Daarvoor werkte ze bij Inizio Design en SVT. Daarnaast heeft ze als freelancer aan diverse cross-media projecten gewerkt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in