Machteld Rijnten naar Lost Boys
Machteld Rijnten begint per 6 september bij Lost Boys als creative director. Daarmee wil het bedrijf ‘een grote impuls geven’ aan haar…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Rijnten gaat zich met name bezig houden met het adviseren van klanten over vraagstukken met betrekking tot interactive marketing. Ze was van de afgelopen vijf jaar werkzaam bij Clockwork in de functies van manager creatie en strategy director en heeft onder meer gewerkt voor Citroën, Randstad, L'Oreal, Toyota, Terre des Hommes, FBTO, Amsterdam RAI, en KPN. Daarvoor werkte ze bij Inizio Design en SVT. Daarnaast heeft ze als freelancer aan diverse cross-media projecten gewerkt.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid