Overslaan en naar de inhoud gaan

Kijkersactie RTL slaat aan

De kijkersactie, die RTL Nederland op 12 augustus startte ter introductie van de drie stations RTL 4, 5 en 7, blijkt het goed te doen. In…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De kijkersactie, die RTL Nederland op 12 augustus startte ter introductie van de drie stations RTL 4, 5 en 7, blijkt het goed te doen. In de eerste zes dagen van de actie heeft de actiesite ruim drie en een half miljoen pageviews gerealiseerd.

related partner content for mobile comes here

Het gemiddelde aantal pageviews bereikte donderdag een dagrecord van 700.000 stuks. Consumenten vulden in diezelfde periode op de site een half miljoen kanskaarten in.

RTL heeft meer dan 30 miljoen kanskaarten gedrukt, die wekelijks garant staan voor '457' prijzen, zoals reizen, scooters, weekendjes weg, ballonvaarten, horloges en dvd's.

De hoofdprijs aan het eind van de actieperiode is een vakantiehuis van drie ton, en RTL geeft drie Mitsubishi's weg aan oplettende kijkers van RTL 4, 5 en 7. Dat is ook het doel van de actie: kijkers trekken naar de nieuwe programmering.

De kaarten zijn tot en met 9 september te vinden in ondermeer de Telegraaf, Voetbal International, Libelle, in de omroepbladen, en bij verschillende
distributiepunten (Total, Free Record Shop, The Music Store, Blokker en bij de ECI).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in