Kijkersactie RTL slaat aan
De kijkersactie, die RTL Nederland op 12 augustus startte ter introductie van de drie stations RTL 4, 5 en 7, blijkt het goed te doen. In de eerste zes dagen van de actie heeft de actiesite rtl457.nl ruim drie en een half miljoen pageviews gerealiseerd.
Het gemiddelde aantal pageviews bereikte donderdag een dagrecord van 700.000 stuks. Consumenten vulden in diezelfde periode op de site een half miljoen kanskaarten in.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaRTL heeft meer dan 30 miljoen kanskaarten gedrukt, die wekelijks garant staan voor '457' prijzen, zoals reizen, scooters, weekendjes weg, ballonvaarten, horloges en dvd's.
De hoofdprijs aan het eind van de actieperiode is een vakantiehuis van drie ton, en RTL geeft drie Mitsubishi's weg aan oplettende kijkers van RTL 4, 5 en 7. Dat is ook het doel van de actie: kijkers trekken naar de nieuwe programmering.
De kaarten zijn tot en met 9 september te vinden in ondermeer de Telegraaf, Voetbal International, Libelle, in de omroepbladen, en bij verschillende
distributiepunten (Total, Free Record Shop, The Music Store, Blokker en bij de ECI).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid