Overslaan en naar de inhoud gaan

Kijkcijfers vooravond Talpa donderen naar beneden 2

Eerder wist Elsbeth deze week al te melden dat het mooi nada is met de kijkcijfers van Talpa op de vooravond. De donderdag heeft daar niets…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eerder wist Elsbeth deze week al te dat het mooi nada is met de kijkcijfers van Talpa op de vooravond. De donderdag heeft daar niets aan veranderd. NSE scoorde 182.000 kijkers tegenover de 737.000 kijkers van RTL Boulevard.

related partner content for mobile comes here

Kijkers laten Talpa links liggen, Talpa maakt ambities niet waar koppen uitgevers. Is dat nu allemaal wel werkelijk zo. Natuurlijk hebben ze hoog van de toren geblazen en is het dom om aan te nemen dat je met een nieuw merk, andere presentatoren maar wel het hetzelfde format zomaar even de kijker voor je wint.

Mensen hebben zeker aan het begin van de avond vaste gewoontes, Televisie kijken en afstemmen op je favoriete programma is daar onderdeel van. Om dat te veranderen moet je met iets heel sterks komen wat beter, leuker of zo anders is, dat de kijker uiteindelijk voor jou gaat kiezen. Dat laatste kost echter tijd. Talpa maakt haar ambities op basis van kijkcijfers nog niet waar, maar is het niet veel te vroeg om ze nu al af te schieten.

Het wordt des te boeiender om te zien wanneer de echte "Mol" gaat ingrijpen als de kijkcijfers niet omhoog gaan schieten. Dan is het niet langer nieuws wie er nu weer naar Talpa vertrekt maar wie er al eerste af gaat. Ik zie Beau al om zich heen kijken, juist Beau, begin daar eens mee.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in