Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Gennip 'moeder van de commerciële communicatiebranche'

De homo's hebben Willeke, maar de commerciële communicatiebranche heeft vanaf nu Karien!
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De staatssecretaris van Economische Zaken is namelijk vandaag door het bestuur van het Centrum voor Merk en Communicatie (CMC) gevraagd om 'moeder van de commerciële communicatiebranche' te worden.

related partner content for mobile comes here

Dat gebeurde bij reclamebureau DDB Amsterdam, tijdens een lunchplaats tussen het CMC en staatssecretaris Van Gennip. De lunch was een initiatief van het CMC en maakt onderdeel uit van een reeks gesprekken met politici.

Inmiddels is er al een gesprek geweest tussen het CMC en Minister Hoogervorst (VWS) en hoopt het bestuur binnenkort af te spreken met staatssecretaris van der Laan (OCW).

'Dit gesprek smaakt naar meer," aldus de zwangere Van Gennip. "Het is goed om te zien dat jullie je georganiseerd hebben als CMC. Ik wil dan ook graag jullie aanspreekpunt zijn. Dat wil niet zeggen dat ik een verlengstuk ben, maar een gesprekspartner, degene die begrijpt wat er speelt en dat zal uitdragen in Den Haag.'

CMC voorzitter Hans Hillen is verheugd: 'Dit betekent dat wij als branche zowel ambtelijk als politiek meer betekenis hebben. Tijdens het gesprek kwam niet voor niets aan de orde welk belang deze branche nationaal, maar zeker ook internationaal heeft.'

Het CMC is het nieuwe samenwerkingsverband tussen Bond van Adverteerders (BVA), Vereniging van Communicatie-Adviesbureaus (VEA) en het Genootschap voor Reclame (GV) en is begin 2004 opgericht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in