Marketingwalhalla USA


Ben net terug van een lange en zeer plezante vakantietrip in Florida en New York.
Kon natuurlijk ook niet nalaten om vrij veel store- en brandconcepts even te bekijken.
Wat meteen opvalt (weer) is toch de enorme drive om handel te drijven. Het " I want your business" is de mensen in de states goed ingepompt, zelfs de pomphouders doen vrolijk mee.
MAAR ook moet gezegd worden dat de klantgerichtheid en servicelevels vele malen beter zijn als bij ons. Een mooi voorbeeld; mijn leentelefoon had kuren en ik wilde toch bereikbaar blijven. In een grote shopping mall in Orlando is de guy van T-Mobile maar liefst 3 uur achter elkaar met mijn toestel bezig geweest om hem weer goed te krijgen. Moet je hier eens proberen in een Telcostore!
Wat vooral erg leuk is in Florida is dat daar de laatste jaren erg veel nieuwe storeconcepten uitgeprobeerd worden simpelweg omdat daar erg veel koopkracht zit of langkomt. Je ziet dus mooie nieuwe formats daar. Aan de andere kant heeft elke grotere plaats ook zijn eigen factory-outletstores. Dat zijn dat zeer fraaie winkelcentra waar je rustig een paar honderd stores ziet met merkspullen tegen inderdaad zeer lage prijzen.
Over de size van al het voer en drinken zullen we het maar niet hebben.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIk stop er even mee voor vandaag.
Groet,
Leo van Sister
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid