Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Dagbladen profiteren van supermarktoorlog’

De nieuwe prijzenoorlog die Super de Boer in gang heeft gezet, gevolgd door Albert Heijn, is goed nieuws voor NRP-dagbladen. De lancering…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat maakt de verkooporganisatie vandaag bekend. Voor de komende weken zijn er veel reserveringen binnen van supermarktketens, die hun aanbiedingen vooral via dagbladen willen communiceren. Directeur Gerda Bastet van NRP Dagbladen: 'Er is sprake van een enorme stijging ten opzichte van de weken ervoor. Voor ons zijn dit soort prijzenoorlogen goed nieuws. Kranten blijven voor retailers in het algemeen, en dus ook voor supermarktketens, een optimaal medium om advertenties met aanbiedingen bij de doelgroep te krijgen.'

related partner content for mobile comes here

Nog niet gepubliceerd nieuw onderzoek omtrent de effectiviteit van advertenties in dagbladen wijst volgens Bastet uit dat dagbladen ‘enorm goed’ scoren voor retailers, als het gaat om het effect van hun advertentie-uitingen. Binnenkort worden de eindresultaten van dat onderzoek bekendgemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in