Overslaan en naar de inhoud gaan

Longlists ABC Accenten bekend

De longlists voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en Consistent Accent zijn bekend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om het Groot Accent voor Adverteerder van het Jaar 2010 strijden Bavaria, Calvé, de Bijenkorf, Hema, ING, KPN Consumenten, Lay's, LOI, Rabobank en Unox. Om de titel Bureau van het Jaar 2010 wordt gestreden door Achtung!, Alfred, Etctera, FHV BBDO, Lemz, N=5, Publicis, Selmore, TBWA\Neboko en Ubachs- Wisbrun/JWT.

related partner content for mobile comes here

Op de longlist voor het Consistent Accent 2010, voor de meest consistente communicatieaanpak van de afgelopen jaren, staan Albert Heijn, Axe, Calvé, Heineken, Hema, Interpolis, KPN, Mona, Unox en Volkswagen. De ABC- jury, bestaande uit vertegenwoordigers van Adformatie, BVA bond van adverteerders, San en de externe deskundigen André Soff (Conclusion Communication Architects) en Jempi Moens (Fresh Forward), selecteert uit de drie longlists drie shortlists met elk drie kandidaten die zich op 11 mei presenteren. Voorzitter van de jury is Gerlach Cerfontaine, voormalig topman bij Schiphol.

Vorig jaar won Albert Heijn het Consistent Accent, N=5 werd Bureau van het Jaar en Bol.com Adverteerder van het Jaar. De San Accenten worden op 26 mei uitgereikt in Studio 21 in

Hilversum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in