Longlists ABC Accenten bekend
Om het Groot Accent voor Adverteerder van het Jaar 2010 strijden Bavaria, Calvé, de Bijenkorf, Hema, ING, KPN Consumenten, Lay's, LOI, Rabobank en Unox. Om de titel Bureau van het Jaar 2010 wordt gestreden door Achtung!, Alfred, Etctera, FHV BBDO, Lemz, N=5, Publicis, Selmore, TBWA\Neboko en Ubachs- Wisbrun/JWT.
Op de longlist voor het Consistent Accent 2010, voor de meest consistente communicatieaanpak van de afgelopen jaren, staan Albert Heijn, Axe, Calvé, Heineken, Hema, Interpolis, KPN, Mona, Unox en Volkswagen. De ABC- jury, bestaande uit vertegenwoordigers van Adformatie, BVA bond van adverteerders, San en de externe deskundigen André Soff (Conclusion Communication Architects) en Jempi Moens (Fresh Forward), selecteert uit de drie longlists drie shortlists met elk drie kandidaten die zich op 11 mei presenteren. Voorzitter van de jury is Gerlach Cerfontaine, voormalig topman bij Schiphol.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVorig jaar won Albert Heijn het Consistent Accent, N=5 werd Bureau van het Jaar en Bol.com Adverteerder van het Jaar. De San Accenten worden op 26 mei uitgereikt in Studio 21 in
Hilversum.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid