Overslaan en naar de inhoud gaan

Lights. Camera. You

Hewlett-Packard startte in mei zijn "The Computer is Personal Again" campagne op tv, web en in print, met als doel de functie van de pc in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hewlett-Packard startte in mei zijn "The Computer is Personal Again" op tv, web en in print, met als doel de functie van de pc in het persoonlijke leven van de gebruiker te benadrukken. Daar is nu een alleraardigst interactief viral element aan toegevoegd; een commercial met jezelf in de hoofdrol.

related partner content for mobile comes here

Na het uploaden van een foto wordt gevraagd om jouw vijf voornaamste interesses en toepassingen. Gekozen kan worden uit onder andere gaming, foto's delen, muziek luisteren, reizen boeken, instant messaging of online shoppen. Afhankelijk van de keuze volgt er een HP commercial waarin je jezelf ziet als hoofdrolspeler in deze toepassingen (zie screenshot 'gaming'). Deze commercial kan vervolgens als video worden opgeslagen, gemaild of op een blog gepost.

De video's zijn al gesignaleerd in MTV's web-based show "Meet or Delete", een reality show waarin de deelnemers een nieuwe date, huisgenoot of bandlid selecteren op basis van de content op de harde schijf van de betreffende persoon.

Kijk verder op
" title="index.htm.
">HP Personal Again.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in