Overslaan en naar de inhoud gaan

Kekke actie van FBTO

Eindelijk een nieuw woord voor pimpen. Dat het concept van het jezelf eigen maken van producten toch niet helemaal zóóóó 2005 is,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

FBTO lanceerde begin deze maand de , maar wist er nog niet heel veel aandacht mee te trekken. Tot deze week bij veel mensen de 'Kek je koffer'-folder in de bus viel.

related partner content for mobile comes here

Het idee erachter vind ik op zich wel leuk. Als je gaat vliegen is het altijd maar de vraag of je op de lopende band je koffer wel herkent. KLM sprong hier al op in door iedereen z'n eigen te laten ontwerpen, FBTO zet mensen nu aan om heel de koffer op te leuken.

De opzet is echter niet heel origineel. Maak je eigen ontwerp, upload hem via de site en laat al je vrienden op jouw ontwerp stemmen. Ben je niet zo handig met internet of echt creatief, dan kun je ook je eigen koffer opleuken en een foto ervan inzenden. De website doet erg aan de denken, maar is wel mooi vormgegeven. Ook de add-ons zijn erg grappig. Ik denk het werk van , dat al meer voor FBTO deed.

Toch jammer dat je met 'kek' alleen grammaticaal gezien niet zoveel kan. Kon je iets 'pimpen' bij een 'Pimp je..'-actie. Verder dan 'kek je..' en 'kek maken' komt FBTO niet en worden werkwoorden als optuigen en versieren er nog gewoon naast gebruikt.

Dit keer wel gehele creatieve vrijheid; alles lijkt dan ook te mogen. Ben dan ook erg benieuwd hoe de "Molblog de Kekste" koffer het gaat doen ;-)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in