Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrouwen bellen meer, maar begrijpen minder

En daar gaan we weer. Vandaag op Nu.nl: meer vrouwen hebben een mobiel, maar ze begrijpen niet wat je er allemaal mee kunt. Ik heb het hier…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

En daar gaan we weer. Vandaag op : meer vrouwen hebben een mobiel, maar ze begrijpen niet wat je er allemaal mee kunt. Ik heb het hier over de vergelijking met mannen natuurlijk.

related partner content for mobile comes here

Dit blijkt uit Brits onderzoek. 83% van de dames heeft een mobieltje, tegen 81% van de heren. Maar vrouwen doen er niet meer mee dan bellen en sms-en. Da's zonde.

Reden: ze komen niet door de gebuiksaanwijzing heen en kennen dus niet alle gebruiksmogelijkheden. Ze roepen in nood liever de hulp van man- of zoonlief (dochterlief lijkt me geen optie) in. Deze lezen maar wat graag het hele boekje door om precies te weten wat hun nieuwe aanwinst allemaal kan.

Het dameseuvel geldt niet alleen de mobiele telefoons, maar ook voor digitale camera's en mp3-spelers.

Misschien wordt het eens tijd dat marketeers en communicators van electronicaproducten en andere digigadgets afzonderlijke campagnes ontwikkelen voor vrouwen?

P.s. wees gerust dames, ik worstel me ook niet door de gehele gebruiksaanwijzing door. Ik zal wel de laatste metroman zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in