“Light producten niet nodig


Er werden 500 Nederlanders ondervraagd. Met in het achterhoofd de cijfers dat mensen steeds dikker worden, vinden de ondervraagden toch dat de komst van light producten op de markt een goede ontwikkeling is. In lijn met het toenemende aanbod is het gebruik van light producten de laatste jaren dan ook fors gestegen.
Toch zegt een meerderheid (60 procent) nog steeds helemaal geen light producten te gebruiken. Light producten zijn minder lekker en als het op smaak aankomt zijn ze niet bereid om concessies te doen, zo komt naar voren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarnaast vormt het idee dat aan light producten kunstmatige, onnatuurlijke stoffen zijn toegevoegd een belangrijke belemmering voor het gebruik ervan.
Het onderzoeksbureau meldt dat fabrikanten moeten zorgen dat ze in hun communicatie duidelijk en geloofwaardig overbrengen dat light producten goed smaken en niet ongezond zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid