Overslaan en naar de inhoud gaan

Jan de Zeeuw

Mart Smeets behoeft geen toelichting. De weken tijdens de Tour de France geniet hij, en wij ook, van z'n dagelijkse tv-programma via de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jan de Zeeuw is een van de aller grootste wielrenners die ons land heeft voort gebracht. Begin 2003 legt Jan zijn functie neer als directeur sportif van de Rabobank Wielerploegen. Tijdens de jaarlijkse evaluatie bleek dat er een te groot verschil van mening is tussen de zeeuw en hoofdsponsor Rabobank. In onderling overleg besloten beiden uit elkaar te gaan.

related partner content for mobile comes here

Jan de Zeeuw zegt nooit gefrustreerd te zijn geweest over zijn vertrek. Jan schrijft voor het AD tijdens de Tour de France een dagelijkse column met zijn visie over de Tour. Jan noemt wel namen, behalve dan van de Rabobank. Jan heeft het steevast over de bankiersploeg, de bankierszonen (renners) en kan zijn frustratie duidelijk niet verstoppen.

Enkele dagen geleden schreef Jan de Zeeuw over een vermeende ruzie met Mart Smeets. Mart had hem uitgenodigd om samen maar eens het eea uit praten onder het genot een bakje koffie. Jan schreef dat hij dat wel een keer wilde. Ik ben benieuwd of ze "namen" gaan noemen?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in