Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclame Jazz Jam op 25 augustus

De jaarlijkse (reclame) Jazz Crossover Jam voor reclame- en mediamensen en hun opdrachtgevers is vernieuwd en is op donderdagavond 25…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De zaal is open vanaf 20.00 uur, de muziek begint om 20.30 uur. De toegang is gratis (tot 23.00 uur) voor geïnteresseerden uit genoemde branches en uiteraard ook voor jammers. Speciale gast voor 23.00 uur is DJ Maestro, bekend van zijn Blue Note Trip cd’s en Arrow-uitzendingen, die jamt met top jazzpianist Michiel Borstlap. Na de jamsessies gaat de afterparty door tot vroeg in de ochtend.
Degenen die de (reclame) Jazz Crossover Jam willen bijwonen hoeven zich niet vooraf te melden, musici wel. Zij die jazz, funk, soul, rock, pop, blues, latin of een cross van deze stijlen spelen en die het leuk vinden om te jammen, kunnen zich melden via site.

related partner content for mobile comes here

De organisatie is in handen van Ruby Lemm van Skipintro, Victor Silvis van Dunk en Michael van Os van Adformatie. De Jazz Crossover Jam wordt mede mogelijk gemaakt door Adformatie, Skipintro, Dunk, Arrow Jazz FM en Bacardi.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in