Colgate-Palmolive verkoopt wasmiddelmerken


Het concern wil zich voortaan concentreren op producten voor persoonlijke verzorging en huisdieren. Dat heeft de onderneming dinsdag bekendgemaakt.
Branchegenoot Phoenix Brands neemt de merken, waaronder Fab, Dynamo, Arctic Power en Fresh Start, over. Ook krijgt Phoenix de licentie voor de verkoop van Ajax-wasmiddelen in de Verenigde Staten, Canada en Puerto Rico. Hoeveel Phoenix betaalt voor de merken, is niet bekendgemaakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSColgate-Palmolive verwacht de verkoop in het derde kwartaal af te ronden met een boekwinst van 60 miljoen dollar. De onderneming is momenteel bezig met een grote reorganisatie die 550 miljoen dollar kost. Ongeveer 12 procent van het personeel komt op straat te staan en eenderde van de fabrieken wordt gesloten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid