Overslaan en naar de inhoud gaan

Colgate-Palmolive verkoopt wasmiddelmerken

Colgate-Palmolive, de Amerikaanse producent van consumentenproducten, verkoopt al zijn wasmiddelmerken in Noord-Amerika.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het concern wil zich voortaan concentreren op producten voor persoonlijke verzorging en huisdieren. Dat heeft de onderneming dinsdag bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here

Branchegenoot Phoenix Brands neemt de merken, waaronder Fab, Dynamo, Arctic Power en Fresh Start, over. Ook krijgt Phoenix de licentie voor de verkoop van Ajax-wasmiddelen in de Verenigde Staten, Canada en Puerto Rico. Hoeveel Phoenix betaalt voor de merken, is niet bekendgemaakt.

Colgate-Palmolive verwacht de verkoop in het derde kwartaal af te ronden met een boekwinst van 60 miljoen dollar. De onderneming is momenteel bezig met een grote reorganisatie die 550 miljoen dollar kost. Ongeveer 12 procent van het personeel komt op straat te staan en eenderde van de fabrieken wordt gesloten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in