KLM introduceert fictief social media-personage
Flynt is de naam van een fictief karakter, dat het social mediateam van KLM komt versterken. Hij heeft een eigen Facebookpagina en reageert…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
KLM noemt Flynt een social media V.I.P. (very interactive puppet). Het personage is een dagje ouder en laat op eigen wijze de wereld van kLM zien. Hij versterkt de sociale mediaredactie van de luchtvaartmaatschappij, die bestaat uit vier personen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Er is geen bureau te pas gekomen aan de creatie van Flynt, de redactie heeft hem zelf bedacht. Hij is te vinden op www.facebook.com/iamflynt. Op deze pagina is te zien wat hem bezighoudt en wat hij meemaakt bij KLM, maar ook in zijn persoonlijke leven.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMensen kunnen Flynt ook in real life tegenkomen. Er is een meterhoge pop van hem gemaakt die zal worden ingezet bij acties.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid