Nieuw boek Joe la Pompe
(FR) Joe la Pompe, de reclameverzamelsite die al sinds 1999 tweelingconcepten naast elkaar zet, heeft een nieuw boek uitgegeven. Dit keer…
De titel van het boek is '100 visual ideas, 1000 great ads'. Getoond wordt hoe 100 populaire visuele thema's op in totaal 1000 manieren in reclame verwerkt worden. La Pompe koos 10 beelden die elk thema verkennen. La Pompe: 'Reclame voedt zich met universele symbolen, referentiepunten en beelden die iedereen kent.' In het boek staan 1000 advertenties uit de hele wereld die de internationale creaties van de laatste tien jaar vertegenwoordigen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
'100 visual ideas, 1000 great ads' is uitgegeven bij La Maison Moderne en in de loop van oktober verkrijgbaar. Eerder schreef La Pompe 'Nieuw? De beste reclameproductie en -reproductie.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spottabron: PUB
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid