AdRepublic biedt RTB voor high impact rich media
AdRepublic komt met JustPremium (JPX) waarmee high impact rich media advertenties kunnen worden ingekocht via real time bidding-technologie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De online advertising specialist zegt daarmee een primeur te hebben. JPX zou direct 'spectaculaire resultaten' opleveren met '100 procent zichtbaarheid en click through rates van gemiddeld 2,5 procent', aldus ceo Eric Visser. AdRepublic testte de nieuwe technologie met advertenties van onder meer SNS Bank, Brand New Day en Film 1.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het eerst beschikbare formaat via JustPremium is de Lightbox Ad, (720x480 pixels), die als layer wordt getoond voordat de bezoeker op de website komt. Binnenkort volgen ook de Floor Ad en Homepage Takeover.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid