Overslaan en naar de inhoud gaan

'Klantbeleving een van de belangrijkste speerpunten bij Nuon'

Vier jaar geleden ging bij Nuon een verandertraject van start. De focus lag met name op het salesmoment, nu ligt die volledig op de klant.
Miniatuurvoorbeeld
© Wouter van der Drift
Miniatuurvoorbeeld
© Wouter van der Drift

Customer experience gaat allereerst over wat je wil uitdragen als bedrijf, over je merk en je strategie. Hoe je dat precies doet, komt uitgebreid ter sprake tijdens het Customer Experience Event 2018. Een van de sprekers is Wouter van der Drift, Customer Experience Manager bij Nuon zakelijke markt. Hij vertelt over de impact die het vier jaar geleden ingevoerde customer experience-programma heeft gehad op het hele bedrijf.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in