Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrijmarkten, regen en Herman van Veen in nieuwe Liga-campagne

De koekjesmaker laat in de nieuwste commercial zien dat het een oer-Nederlands merk is.

Tussendoortjesmaker Liga benadrukt de oer-Hollandse oorsprong van het bedrijf in een nieuwe campagne (bureau: Alfred). In de commercial laat het merk typisch Nederlandse situaties zien: van fietsen door de regen tot polsstokverspringen.

related partner content for mobile comes here

De campagne begint op 27 april, dus ook de vrijmarkt op Koningsdag kon niet ontbreken.

Druk volkje

Volgens Liga brengt de campagne "een ode aan ons drukke volkje aan de Noordzee, dat de hele dag door in touw is en tussen de bedrijven door best een tussendoortje
kan gebruiken."

Het bureau liet speciaal voor de campagne is een variant maken van Herman van Veens bekende nummer ‘Opzij’.

Credits

Klant: Mondelēz International
Verantwoordelijk bij klant: Petar Sogindolski, Esmeralda de Punder, Yvet Roest

Bureau: ALFRED International
Creatie: Jan-Willem Smits, Maxim van Rijs

Account: Sanne Tolsma, Irene Spronk, Stéphanie Freitag

Strategie: Gabriël Snuverink
RTV Producer: Carmen Ramsaran
Productiemaatschappij: Meet CLIFF
Regisseur: Jonathan Smit
Producer: Tim Koomen
Lighting cameraman/D.O.P: Nanko Goeting
Editing: Jorn Slotboom, Jurre Lüken (Alfred),

Jonathan Smit (CLIFF)
Muziek clearance: Massive Music
Muziek productie re-recording: Good Sounds, Tone of Voice
Soundstudio: Postoffice
Mediabureau: Carat

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in