Overslaan en naar de inhoud gaan

Kijkt er nog iemand naar TV?

Dit was één van de eerste gedachten tijdens het kijken naar Next Generation Insight, geleid door Guy Kawasaki. Weer bekruipt me die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit was één van de eerste gedachten tijdens het kijken naar , geleid door . Weer bekruipt me die lichte paniek.

related partner content for mobile comes here

Maar het is geen nieuwtje, we zijn het beu om in onderzoeken te lezen dat de Generatie Y ? of Zips of hoe ze vanmiddag ook mogen heten ? lijden aan , meer tijd doorbrengen online of met andere interactieve media dan voor de TV. Dat weten we nu wel.

Goed, wat wil ik zeggen. Ik ben tot een logische slotsom gekomen. In de - nabije ? toekomst zullen adverteerders en bureaus commercials en branded films maken die voornamelijk bedoeld zijn voor YouTube, iPod, mobiele telefoons, USB sticks en game consoles. Het zal wel moeten, het is de enige manier om deze nieuwe generatie consumenten betrokken te krijgen bij wat merken willen zeggen.

En eigenlijk is er nu minder reden tot paniek dan enkele jaren geleden, toen men zei dat de TVC zou uitsterven. De reclamecommercial zal nog lang leven, maar de manier van uitzenden en verspreiden verandert. Het is slechts een kwestie van assimileren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in