Kijkt er nog iemand naar TV?
Dit was één van de eerste gedachten tijdens het kijken naar Next Generation Insight, geleid door Guy Kawasaki. Weer bekruipt me die lichte paniek.
Maar het is geen nieuwtje, we zijn het beu om in onderzoeken te lezen dat de Generatie Y ? of Zips of hoe ze vanmiddag ook mogen heten ? lijden aan 'compulsive connectivity', meer tijd doorbrengen online of met andere interactieve media dan voor de TV. Dat weten we nu wel.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisGoed, wat wil ik zeggen. Ik ben tot een logische slotsom gekomen. In de - nabije ? toekomst zullen adverteerders en bureaus commercials en branded films maken die voornamelijk bedoeld zijn voor YouTube, iPod, mobiele telefoons, USB sticks en game consoles. Het zal wel moeten, het is de enige manier om deze nieuwe generatie consumenten betrokken te krijgen bij wat merken willen zeggen.
En eigenlijk is er nu minder reden tot paniek dan enkele jaren geleden, toen men zei dat de TVC zou uitsterven. De reclamecommercial zal nog lang leven, maar de manier van uitzenden en verspreiden verandert. Het is slechts een kwestie van assimileren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid