Overslaan en naar de inhoud gaan

Intersport lanceert eenmalige glossy Energize

Het magazine maakt onderdeel uit van de campagne ‘Back to the Rhythm’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

wil met een omni-channel strategie intensiever communiceren met de sportieve vrouw. Naast het magazine, wordt binnen de campagne online marketing gevoerd via de site, nieuwsbrief en verschillende social media-platforms en worden de nodige offline activiteiten georganiseerd.

related partner content for mobile comes here

Jan Willem Juffer, directeur Intersport Nederland: &;Er is enorm veel potentie aanwezig als we kijken naar de vrouwelijke doelgroep. Vrouwen beoefenen steeds meer uiteenlopende sporten en daar willen wij met ons assortiment op inspelen. Intersport gaat zich voortaan structureel op sportieve vrouwen richten en met ‘Back to the Rhythm’ geven we hiervoor de knallende aftrap.&;

Energize
Offline blikvanger van de campagne is de glossy Energize, waarin BN’ers als Fajah Lourens, Vivian Reijs en Danie Bles hun verhaal doen. Daarnaast vertelt topvoetballer Anouk Hoogendijk over haar ambities en hoe ze mentaal sterk blijft.

Intersport zet met Energize groots in, gezien de oplage van 1 miljoen exemplaren, die huis-aan-huis wordt verspreid. Abonnees van Sanoma-vrouwenbladen als de Beau Monde, Viva en Flair ontvangen een gratis exemplaar bij hun tijdschrift.

De campagne loopt tot en met 25 september.

Credits
Klant: Euretco
Campagne: sportmarketingbureau Triple Double en Intersport Nederland
Magazine: Head Office Nederland

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in