Joe Public trekt topcreatief uit Zuid-Afrika aan


De Zuid-Afrikaanse artdirector Sophia Strydom (28) gaat bij Joe Public samenwerken met copywriter Maarten van Kempen. Ze is deze week begonnen.
In 2011 werd zij gekozen tot Young Creative of the Year en in 2010, 2012 en 2014 behoorde zij tot de top 10 meest bekroonde creatieven in Zuid-Afrika.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOok won zij diverse prijzen in Cannes en bij de Clio Awards.
Antoine Houtsma, creatief directeur van Joe Public: 'Door onze banden met Joe Public Johannesburg is er veel interesse uit dat land om bij ons in Amsterdam te komen werken. De Zuid-Afrikaanse reclame staat internationaal al vele jaren heel hoog aangeschreven. En Sophia is een exceptioneel talent dat ons bureau op het gebied van artdirection en design een enorme boost gaat geven.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid