Overslaan en naar de inhoud gaan

Cornflakes in een hippe schoenendoos, ja echt

New York City heeft weer eens een foodtrend te pakken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In Brooklyn (al wat hip is in de stad, komt uit deze wijk) heropende een paar dagen geleden de high-end sportkleding en – schoenenzaak . Met daarin een heuse ‘cereal bar’ genaamd  Kith Treats: een minimalistisch,  wit ‘dessertcafé’.

related partner content for mobile comes here

Alle soorten en maten

Cornflakes in alle soort en maten (23 soorten, 25 toppings en vijf soorten melk, dus ‘412.115.533.824 opties’ volgens Kith Treats ) worden op dezelfde sjieke manier gepresenteerd als de sportschoenen in de zaak: met heel veel design.

De cornflakesschoenendozen hebben namen als ‘The Agassi’, ‘The Witness’, ‘The Fiegster’.

Het spul wordt verkocht in kleine zilveren pakketjes, in een kleine schoenendoos met een fles melk en een speciale lepel/rietje.

Je kiest de cornflakes die je wilt hebben (zes dollar voor twee soorten, zeven dollar voor drie), je kiest je melk, topping en eventueel een kop koffie of thee erbij (als je het in de bar opeet/drinkt).

De kleine schoenendozen kunnen worden verzameld, zo is de bedoeling, want ze zullen qua design veranderen.

Nike

Op dit moment werkt Kith NYC samen met Nike. Ex-tennisser Andre Agassi zag toe op het ontwerp van de doos, die is geïnspireerd op het aanstaande US Open. 

Het interieur van Kith NYC

Foto:s Kith NYC

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in