Overslaan en naar de inhoud gaan

SLAMFM! krijgt nieuwe identiteit en wordt SLAM!

Het nieuwe motto is 'Play Music, Play Life’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf  31 augustus vernieuwt de zender van de 538Groep met een nieuwe identiteit en een nieuwe vormgeving. Op Slam! is dancemuziek in de breedste zin te horen, van deephouse tot EDM en van bekende grootheden tot nieuw talent. Dave Minneboo, programmadirecteur 538Groep: ‘We richten ons op jongvolwassenen die in een experimentele levensfase zitten waarin nog niets vast staat en alles mogelijk is. Muziek, vooral dance, speelt in die fase een belangrijke rol, het is een bron van energie. Daarom is het nieuwe motto van SLAM! "Play Music Play Life".

Algemeen directeur Menno Koningsberger van 538Groep zegt dat de Slam!-doelgroep volledig online georiënteerd is. &;Daarom zien we SLAM! primair als een digitaal platform met ook een FM-frequentie. De cijfers onderbouwen die gedachte: SLAM! heeft een bereik van 1,3 miljoen jongvolwassenen via de radio, tv, online en social media. Onze doelgroep is opgegroeid in een commerciële (online) wereld en laat zich niet verleiden door een paar banners. We gaan daarom samen met onze commerciële partners én onze doelgroep het experiment aan. Hier verwachten we veel van te leren.&;


related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in