Overslaan en naar de inhoud gaan

Adidas zet Instagram-sterren in voor nieuwe campagne

Influencers zullen in de komende marketingcampagnes van Adidas prominent aanwezig zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;Energy running gaat over meer dan alleen rennen. Het is een sport-gedreven sociale beweging die net zo erg gaat over een lach op je gezicht als over een like op je Instagram-feed als over zweten en je record verbreken&;, aldus Adrian Leek, general manager van Adidas Running.

Het sportmerk heeft influencers ingeschakeld die niet per se professionele hardlopers zijn uit steden als Tokyo, New York, Moskou en Rio de Janeiro en Leek geeft aan dat influencers in de komende marketingcampagnes een belangrijke rol zullen spelen. 

Er zullen verschillende films worden verspreid op YouTube, Instagram, Facebook en Twitter met verschillende hardlopers in de hoofdrol. De campagne zal verder gaan met Energy Running-events in steden als Shanghai, Moskou, New York, Londen, Berlijn en Rio de Janeiro.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Bron: Marketingmagazine

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in