Overslaan en naar de inhoud gaan

Marlisa Docter wint Mindshare Thesis Award

Zij kreeg de prijs voor haar scriptie over mobile advertising.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Docter onderzocht de effectiviteit van in-app Mobile Display Advertising (MDA) met betrekking tot het vergroten van de naamsbekendheid en de koopoverweging. De jury was unaniem: &;Mobile is hot in medialand, dus aan relevantie geen gebrek. De wijze waarop Marlisa dit complexe onderwerp heeft gekaderd en uitgediept, getuigd van een academisch pragmatisme, waar momenteel sterke behoefte aan is binnen de reclamewereld. In een wereld waarin data steeds meer leidend wordt, bewijst Marlisa in haar Thesis dat zij bijzonder goed snapt hoe je met data om moet gaan en hoe je hier concrete learnings uit destilleert.&;

related partner content for mobile comes here

Marlisa krijgt van Mindshare een traineeship aangeboden en is per 1 september begonnen. Zij zal een half jaar meelopen met verschillende disciplines binnen Mindshare, allereerst bij Business Intelligence.

De Mindshare Thesis Award is een prijs voor de beste scriptie op het gebied van media-onderzoek voor studenten van de Vrije Universiteit en de Universiteit van Amsterdam. Mindshare deelt de award jaarlijks uit in samenwerking met Faculteitsvereniging EOS (VU) en Studievereniging Mercurius (UvA). Het was de vierde keer dat Mindshare de award uitreikte.

Foto: Marlisa Docter met Mindshare Netherlands-ceo Ruud de Langen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in