Interactieve bureaus: adverteerders blijven achter


De interactieve marketingbureaus kregen een aantal vragen over de ontwikkeling van hun vakgebied voorgeschoteld. Op de vraag ‘Welke ontwikkelingen in online media en online adverteren zie je’ noemden de meeste respondenten met name de opkomst van social networks, mobile marketing en toenemende interesse voor analytics.
Adverteerders zullen - als ze gebruik willen maken van deze middelen - een stuk relevanter in hun communicatie moeten zijn. Betere kennis van de doelgroep en hun online activiteiten is daarbij nodig, aldus de bureaus.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp de vraag ‘Wie is de beste online adverteerder?’, noemen de meeste bureaus Albert Heijn, gevolgd door Heineken en Volkswagen.
Enkele reacties:
Het hele artikel, aangevuld met een uitgebreid overzicht van de Nederlandse interactieve marketingbureaus, staat in het septembernummer van Tijdschrift voor Marketing, dat morgen op de mat valt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid