Show me your sloggi
Ondergoed van Sloggi stond nooit bekend als het hipste merk voor jongeren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Maar dat lijkt te veranderen sinds producent Triumph vorig jaar de Show me your sloggi-campagne lanceerde, zeg maar de verkiezing van de strakste billen ter wereld.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De interactieve wedstrijd, die zowel bij de mannen als bij de vrouwen een Roemeense winnaar opleverde, sloeg enorm aan onder het 30-min-publiek: 6 miljoen unieke bezoekers van de website, 30.000 inzendingen en 37 miljoen stemmen. Het marktleiderschap is voorlopig weer gewaarborgd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Werben & Verkaufen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid