Iglo lanceert nieuwe diepvriesmaaltijden: 'Roerbak Sensatie’
Iglo zet met de nieuwe campagne in op storytelling.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Iglo introduceert acht nieuwe smaken 'Roerbak Sensatie'. Het gaat om complete diepvriesmaaltijden zoals pasta, paella en noodles in een zak, die in acht minuten klaar zouden moeten zijn.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Drukke consument
Het verhaal achter de productintroductie wordt op tv via storyboarding en storytelling shorts verteld. In de video's laat iglo de consument 'zowel de variëteit als het gebruiksmoment van Iglo Roerbak Sensatie zien'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Foodtruck
In de shorts laat Iglo in een foodtruck verschillende smaken Roerbak Sensatie proeven aan het langskomende publiek op straat. Naast de shorts wordt ook gebruik gemaakt van storyboarding met hele korte video's voor of na programma's.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid