Overslaan en naar de inhoud gaan

Iglo lanceert nieuwe diepvriesmaaltijden: 'Roerbak Sensatie’

Iglo zet met de nieuwe campagne in op storytelling.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Iglo introduceert acht nieuwe smaken &;Roerbak Sensatie&;. Het gaat om complete diepvriesmaaltijden zoals pasta, paella en noodles in een zak, die in acht minuten klaar zouden moeten zijn.

related partner content for mobile comes here

Drukke consument
Het verhaal achter de productintroductie wordt op tv via storyboarding en storytelling shorts verteld. In de video&;s laat iglo de consument &;zowel de variëteit als het gebruiksmoment van Iglo Roerbak Sensatie zien&;.

Foodtruck
In de shorts laat Iglo in een foodtruck verschillende smaken Roerbak Sensatie proeven aan het langskomende publiek op straat. Naast de shorts wordt ook gebruik gemaakt van storyboarding met hele korte video&;s voor of na programma&;s. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in