Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe award voor digitale veranderaars

Digital Transformers wil de digitale ontwikkeling bij bedrijven stimuleren door digitaal talent in de schijnwerpers te zetten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

 is een initiatief van zes founding partners, alle met wortels in de digitale business, die zich tot doel stellen om Nederlandse bedrijven sneller en effectiever aan de digitale wereld te laten participeren

related partner content for mobile comes here

In een toelichting stellen de initiatiefnemers dat de digitale revolutie ondernemers dwingt om de essentie van hun organisatie te herdefiniëren. Een belangrijke rol is hierbij weggelegd voor startups die de digitale mogelijkheden snel kunnen toepassen. Grotere bedrijven &;met enige historie&; hebben echer moeite hebben met deze omslag.

Door nu de Digital Transformers Awards in het leven te roepen, willen ze digitaal talent in contact brengen met elkaar èn met bedrijven die deze inhaalslag willen maken. Daarnaast is het de bedoeling om het digitale transpormatieproces te ondersteunen door middel van blogs en e-books en het organiseren van kennissessies.

De uitreiking van de eerste Digital Transformers Awards zal plaatsvinden op donderdag 15 oktober in B.Amsterdam. De verkiezing zal &;peer-based&; zijn, wat wil zeggen dat de beste digital transformer wordt gekozen door de community van digitale veranderaars zelf. Zo bepalen de tien kanshebbers in de laatste ronde wie zich Digital Transformer 2015 mag noemen. 

De zijn: Robbert de Haan (.Day), Jeroen Oppatja (Newpeople), Rick de Jong (Mirabeau), Alexandra Jankovich (SparkOptimus), Kristof De Wulf (Insites Consulting) en Peter Keijzer (Lubbers & De Jong). 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in