Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatieve directie FHV BBDO stapt op

Nadat executive creative director Mark Müller het bureau vorige maand verliet, vertrekken nu ook Emilio de Haan en Rogier de Bruin.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

en gaan per 1 juli weg omdat zij een andere koers willen gaan varen dan FHV BBDO nu volgt, zegt De Haan. &;We kunnen nu nog niet veel zeggen over die andere koers, het kan nog veel kanten opgaan.&; Op de vraag wat er veranderd c.q. niet in lijn met hun eigen gedachten is aan de koers van FHV, zeggen de twee liever niet in te gaan.  

related partner content for mobile comes here

De Haan en De Bruin begonnen respectievelijk in mei 2008 en november 2009 als senior creatives bij FHV BBDO en werden in april vorig jaar benoemd tot creative directors en lid van het managementteam. 

De aankondiging van hun vertrek, een maand nadat de van executive creative director Mark Müller naar Achtung! bekend werd, moet een klap zijn voor het bureau, dat het werk dat onder leiding van deze drie creatieven is gemaakt juist dit jaar veel bekroond en genomineerd heeft zien worden. Dit gebeurde bij de , bij de  die Adformatie organiseerde voorafgaand aan de SpinAwards, het gebeurde bij de zelf, bij de , bij de en bij de .

De Haan en De Bruin staan ook te boek als het creatieve team achter diverse prijswinnende , dat onlangs door KPN werd weggesaneerd.

Omdat ceo Barbera Wolfensberger in de laatste anderhalve week zit van een verlofperiode van acht weken, reageert Peggy Wijtzes, Head of Strategy and Innovation, namens haar: &;Emilio en Rogier waren enorm belangrijk voor Hi, dat was echt hún grote prestatie en daar zijn we ze zeer dankbaar voor. We vinden het erg jammer dat Hi niet meer bestaat maar begrijpen dat dit een goed moment is voor hen om een nieuwe stap te maken.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in