Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland steekt bijna miljoen dollar in PR-campagne in de VS

Oranje loper uitgerold voor Amerikaanse investeerders
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederland gaat een pr-campagne voeren in de VS en heeft daarvoor een contract gesloten van 25.000 dollar maandelijks met het New Yorkse bureau Development Counsellors International (DCI).  Dit bedrag kan in de drie jaar waarvoor de overeenkomst is gesloten oplopen tot bijna een miljoen dollar. Dat meldt de Amerikaanse site

related partner content for mobile comes here

Welkom heten

Het contract voor de campagne is afgesloten door de Netherlands Foreign Investment Agency (NFIA) . Onder de noemer &;Invest in Holland&;  wordt &;een oranje loper’ uitgerold voor Noord-Amerikaanse investeerders, die zich  welkom moeten voelen in Nederland, aldus het contract.

De campagne bestaat uit persreizen,  kleine evenementen (zoals &;Heineken Happy Hour&;), beurzen, het inrichten van een eigen nieuwsbureau, en de inzet van sociale media en online advertenties.

Concurrentiebeding

In het contract staat verder dat het ingeschakelde bureau DCI niet zal werken voor concurrenten van de het buitenlandse investeringsbureau van Nederland, zoals diens Ierse of Britse evenknieën.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in