Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo scoor je met hashtags op sociale media

Hoe zet je het hekje zo effectief mogelijk in? Een infographic.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tweets met hashtags zorgen voor twee keer zo veel engagement als tweets zonder. Ze worden vaker aangeklikt, vaker geretweet en vaker als favoriet gemarkeerd. Maar gebruik niet meer dan 1 of 2 hashtags in tweets, want anders neemt de betrokkenheid juist. Voor Facebook geldt ongeveer dezelfde regel. Op Instagram kunt u wel weer losgaan, want onderzoek laat zien dat hoe meer hashtags worden ingezet hoe hoger de impact is.

related partner content for mobile comes here

 Het Amerikaanse Quick Sprout verzamelde  de belangrijkste lessen over de hashtag bij elkaar in deze informatieve en bruikbare

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in