Homeshopping bij Sanoma Uitgevers
Homeshopping is een nieuwe activiteit van Sanoma Uitgevers. In een oplage van 1,7 miljoen wordt vanaf half oktober een catalogus getest met…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De catalogus wordt in de meeste tijdschriften van Sanoma Uitgevers bijgesloten. Sanoma Uitgevers heeft al ervaring met postorders via de lezersaanbiedingen in de bladen. Thuisboetiek staat daar los van en biedt de abonnees een nieuwe selectie van cadeau-ideeën en producten. Het assortiment omvat boeken, cd's, dvd's, sieraden en woonartikelen. Sanoma richt zich op vrouwen van 25 tot 50 jaar en jonge gezinnen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid