Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Unilever en Pepsi uitgebreid

Unilever en het Amerikaanse frisdrankenconcern PepsiCo gaan nauwer samenwerken bij de distributie van de ijsthee van Unilevers merk Lipton.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De samenwerking richt zich in eerste instantie op de 'witte plekken' waar Lipton nog niet wordt verkocht. Pepsi is daar al wel actief.

related partner content for mobile comes here

Pepsi en Unilever zijn al geruime tijd bekenden van elkaar. Tien jaar geleden zetten de twee een samenwerkingsverband op voor de verkoop van kant-en-klare ijsthee in Noord-Amerika. Dat wordt nu uitgebreid. Na de witte plekken volgt een aantal landen waar Lipton al wel op de markt is.

Lipton draagt met een jaaromzet van 2,8 miljard euro flink bij aan Unilever. Het voedingsmiddelenconcern draaide vorig jaar een totale omzet van ruim 48 miljard euro. Pepsi had een omzet van 27 miljard dollar (23,2 miljard euro).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in